Saturday, June 30, 2012

Tahniah.....

Tahniah diucapkan kepada Kumpulan nasyid PPKI SK Batu Unjur yang memenangi tempat ketiga pada pertandingan nasyid sempena Majlis Tilawah Al Quran (MTQ) Peringkat Daerah Klang 2012. Pertandingan berlangsung pada 21 Jun yang lalu bertempat di SMK Meru. 

Walaupun tidak meletakkan sebarang sasaran pada kali ini, namun peserta telah   memberikan saingan dan persembahan bersungguh-sunguh. Kumpulan ini dibimbing oleh Pn. Hasmini Mokhtar dan Pn. Salmee Suhana Md Yusof. Ahli kumpulan terdiri daripada Muhammad Hafizi Alias, Muhammad Iznol Sallas, Muhammad Syahmi Abid, Muhammad Zarif Ikhwan, Luqman Hakeem, Muhammad Shahzwan, Sufian Poon dan Muhammad Arsyad.

Selain itu PPKI SKBU turut menghantar beberapa orang peserta bagi pertandingan Azan Subuh, Tilawah Al Quran, Hafazan, dan bercerita  Kisah dari Al Quran. 

Tahniah juga diucapkan kepada En Hafsham Rohmat kerana dilantik sebagai ketua hakim bagi pertandingan Khat Jawi. Beliau satu satunya hakim daripada opsyen Pendidikan Khas. Beliau pernah memenangi tempat pertama Pertandingan Menulis Khat Jawi Negeri Melaka anjuran Perbadanan Muzium Melaka (PERZIM).

No comments:

Post a Comment