Wednesday, August 8, 2012

Sumbangan SMPKV

Oleh: Rohaslida Omar

Pada 31 Julai  yang lalu, Program Pendidikan Khas Integrasi, Sekolah Kebangsaan Batu Unjur (SKBU) telah menerima sumbangan barang-barang terpakai daripada Sekolah Menengah Pendidikan Khas Vokasional (SMPKV) Seksyen 17, Shah Alam. Kerjasama yang amat menggalakkan dan membanggakan telah diberikan oleh Pegawai Aset SMPKV iaitu Puan Nadiah binti Shafie dan guru-guru SMPKV khasnya guru-guru daripada Bengkel Jahitan dan Kursus Juru Bina Bangunan dan Kursus Pembuat Perabot.


Barang-barang yang disumbangkan berupa barangan perabot dan peralatan elektrik seperti kerusi beroda tanpa lengan, meja kerja lukis pelan, stepping, simen fero, kerusi kuliah dan mesin jahit. Diharap barangan yang disumbangkan dapat memperkasakan lagi PPKI SKBU dan membantu murid-murid di dalam pengajaran dan pembelajaran mereka.
Jutaan penghargaan dan terima kasih yang tidak terhingga ditujukan kepada Pengetua dan guru-guru SMPKV, pelajar-pelajar Kursus Juru Bina Bangunan & Pembuat Perabot dan guru-guru Kursus Juru Bina Bangunan, Pembuat Perabot dan Pembuat Pakaian Wanita. 

Penyampaian cenderahati kepada wakil Pengetua SMPKV iaitu Guru Penolong Kanan Ko Kurilulum, Encik Abu Talib bin Mat Top.

No comments:

Post a Comment